Wednesday 2 February 2011

Increderea in mine, redobandirea, regasirea mea

Nici nu ma mir ca mi-am pierdut increderea in mine, si in fortele mele, sau poate nu am fost niciodata prea constienta de bagajul ce mi-a fost dat, si nu am stiut nicodata cum sa le folosesc.Conditionarile sociale m-au adus astazi aici, la statul de "prizonier" din orice punct de vedere.Stiu ca nu e sfarsitul lumii, si ca a venit ziua sa fac ceva pentru viata mea, pentru fericirea mea. Fiecare din noi meritam ce e mai bun, si trebuie sa gasim modalitate "de a ne asterne pentru a dormi mai bine".
 Important e sa am curajul sa renunt la viata mea de pana acum, care nu m-a facut fericita dar sigur m-a facut sa ma simti un apartenent mediocru, un robotel al societatii.
Stiu acum cum vreau sa imi traiesc viata!
 Vreau sa respir singura aerul libertatii!

1 comment:

  1. Fata tu ai blog !?!?!?!?!?!?!?!? OMG !!!!!!!!!! De ce nu stiam si eu ???????
    Te omor, deci te omor !!!!!
    sper sa nu-mi fi zis si eu sa nu fi fost atenta, ca ma sinuuuuciiiiid !!!!

    ReplyDelete